четвъртък, 16 март 2017 г.

Пица

Здравейте отново:)
Нещо напоследък се позагубих, но имах огромни проблеми с копютъра, който беше заразен със шпионски софтуер. И то работния ми копютър и точно по годишното приключване. Архивирах, трих файлове, позеленях направо, да не стане някоя наистина голяма каша.
Днес вече съм с друг копютър, успях да  прехвърля едната си счетоводна програма невредима и съм малко по-спокойна. Така, че ще направя две позакъсняли публикации, но този път просто нямаше как по-рано :(
В понеделник стартира новото ни предизвикателство в Щурите предизвикателства/ The Crazy Challenge с тема Мъжествено /Masculine. Спонсор този път са Angie's Digital Stamps и аз работих ето с това куче - пицар. Замисъла ми жеше да направя нещо като меню за пицарията на моето момче - Лигурия , но толкова нерви изхабих последните няколко дни, че си остана само като табелка.
Ето я, макар, че и снимката я направих набързо и не е от най-добрите:


Няма коментари:

Публикуване на коментар